GO ביטוח. תתקדם. זה משתלם

עולם ביטוחי הרכב מתקדם במהירות והופך את כל נושא הביטוח לפשוט יותר לניהול, יעיל לשימוש והרבה הרבה יותר משתלם. Go ביטוח קל וידידותי ואיתו מגיע גם שירות אישי והוגן. כל דאגה מקטנה ועד גדולה נחסכת בזכות התאמה אישית שמבטיחה לכם מענה לכל בעיה ושאלה וחשוב ביותר – בכל זמן. כל מה שצריך זה מסך וחברה אמינה ואתם שקטים ורגועים.

בסופו של יום ביטוח לרכב יכול וצריך להיות פשוט ונגיש. הכשרה חברה לביטוח בע"מ הינה אחת מהחברות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל. GO ביטוח מבית הכשרה חברה לביטוח בע"מ, זו הדרך שלנו להפוך את עולם ביטוחי הרכב לפשוט יותר לניהול, יעיל יותר לשימוש והרבה יותר משתלם.

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

GO ביטוח– הביטוח שיעבוד בשבילכם – באמצעות Bit2go
תשכחו מכל מה שידעתם עד היום על רכישת ביטוח לרכב ובואו להכיר את GO ביטוח ולהתמכר לכל היתרונות הדיגיטליים והביטוחיים בדרך חדשה ומתקדמת ביישומון אחד. GO ביטוח מציגה את הדרך הפשוטה והמשתלמת לרכישת ביטוח חובה ומקיף – תוך 2 דקות הפוליסה אצלכם בדואר האלקטרוני והראש נקי מדאגות. מכניסים את פרטי הרכב ועוד מספר פרטים אישיים, מקבלים הצעת ביטוח רכב משתלמת ומותאמת לך אישית וזה הכל. יש לך GO ביטוח בדוא"ל ב2 דקות בלבד!

ביטוח רכב כי הכי משתלם בדיגיטל GO
עד היום, בשביל לרכוש או לחדש את פוליסת הביטוח לרכב הייתם צריכים לפנות המון זמן ואנרגיות ולהיתקל בהליך מסורבל ומורט עצבים: ליצור קשר עם סוכן הביטוח או חברת הביטוח, לפרט באוזניהם או בפניהם את מאפייני הביטוח הנדרשים לכם, להוריד טפסים, לחתום על מסמכים ולבצע פעולות נוספות בדרך להפקת הפוליסה, וכל זאת כאשר עוד לא התחלנו לדבר על הפרוצדורות הנלוות לכל אותם מקרים בהם אתם נדרשים להפעיל את הביטוח.

החדשות הטובות הן שזה נגמר. מהיום, אתם יכולים לשכוח מכל התהליך המיושן לרכישה ו/או חידוש של פוליסות ביטוח לרכב ולהכיר ביטוח. ביטוח רכב GOולבצע את כל התהליך באפליקציית
מבית הכשרה חברה לביטוח בע"מ המאפשרת גם לכם ליהנות מהמסלול המהיר, המתקדם והמשתלם ביותר לרכישת ביטוחי רכב –מקיף וחובה.
אנחנו נדע לספק לכם שירותי ביטוח שמתאימים בדיוק לכם ונלווה אתכם בכל שאלה או בעיה, גם אם חלילה עשיתם תאונה, יש לכם גב ועכשיו! יש לכם כתובת. אנחנו כאן איתכם ובשבילכם בכל תרחיש על הכביש.

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

Leave A Reply

Your email address will not be published.