ביטוח דיגיטלי Go – באמצעות Bit2go

היכונו לשינוי גדול בחיים עם ביטוח דיגיטלי GO

ביטוח רכב דיגיטלי הוא כבר מציאות בארה"ב. כל מה שצריך זה מסך וחברה אמינה ומקצועית מאחור. תשכחו מכל מה שידעתם עד היום על רכישת ביטוח לרכב, הכירו את ביטוח דיגיטלי GO ותתרגלו ליהנות מכל היתרונות הדיגיטליים והביטוחיים בדרך חדשה ומתקדמת ביישומון אחד.
כך רוכשים היום את ביטוח הרכב המשתלם ביותר אבל מהיום כללי המשחק משתנים. תשכחו מכל מה שאתם יודעים על חידוש ביטוח ומכל הסירבול והניירת והמזכירה שלא חוזרת. ביטוח דיגיטלי GO הוא דרך פשוטה ומשתלמת לרכישת ביטוח חובה ומקיף – תוך 2 דקות הפוליסה אצלכם בדואר האלקטרוני והראש נקי מדאגות.
מכניסים את פרטי הרכב ועוד מספר פרטים אישיים' מקבלים הצעת ביטוח רכב משתלמת מותאמת לרכב שלך רוכשים ומקבלים את ביטוח דיגיטלי GO ב דוא"ל כל זאת תוך 2 דקות. כלום זמן והשינוי חבל על הזמן…

ביטוח דיגיטלי GO . הדרך המשתלמת והקלה. איזו הקלה.

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

עד היום, בשביל לרכוש או לחדש את פוליסת הביטוח לרכב, נדרשתם ליצור קשר עם סוכן הביטוח או חברת הביטוח, לפרט באוזניהם או בפניהם את מאפייני הביטוח הנדרשים לכם, להוריד טפסים, לחתום על מסמכים ולבצע פעולות נוספות בדרך להפקת הפוליסה, וכל זאת כאשר עוד לא התחלנו לדבר על הפרוצדורות הנלוות לכל אותם מקרים בהם אתם נדרשים להפעיל את הביטוח.
מהיום יש לכם. תשכחו מכל מה שהכרתם והכירו עולם חדש ומתקדם שיקל עליכם. חידוש פוליסה או רכישת ביטוח הופכת מעכשיו לפעולה בת 2 דקות
בלבד עם ביטוח דיגיטלי GO .
מהפכה אמיתית המאפשרת רכישת ביטוח דרך אפליקציה יעילה וקלה מבית הכשרה חברה לביטוח בע"מ.
עולים על מסלול מהיר מתקדם ומשתלם לרכישת ביטוחי רכב , מקיף או חובה, ונהנים מראש שקט כל הדרך בכל דרך.

 

הוגנות עם מחויבות זה ביטוח דיגיטלי GO

הכשרה חברה לביטוח בע"מ, אחת מהחברות הביטוח והפיננסים הגדולות מבטיחה לכם הוגנות, אמינות ואחריות בזכות הוותק הרב ואלפי לקוחות מרוצים.
אנחנו נדע לספק לכם שירותי ביטוח שמתאימים בדיוק לכם ונלווה אתכם בכל שאלה או בעיה, במקצועיות ובלי לחץ, בסופו של דבר זה הביטוח שלכם. גם אם חלילה עשיתם תאונה הכל בסדר, אנחנו נהיה פה בשבילכם, נלווה אתכם ונעזור לכם בכל זמן. זו לא קלישאה. זו מחויבות. נקודה.

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

Leave A Reply

Your email address will not be published.