Ynet – כתבה על 5 טיפים לבחירת ביטוח מותאם אישית

  1. לשים לב שלביטוח יש כיסויים שמתאימים לכם, כמו למשל תיקון פאנצ'ר. בכל מסלול ביטוח ישנן הרחבות של כיסויים או לחילופין כיסויים שניתן לוותר עליהם ובכך לקבל להתאמה מושלמת ואישית.
  2. בחרו בביטוח "חכם", כזה שאפשר להתנהל איתו גם דיגיטלית. מכל מקום, בכל זמן ולא מחוייבים רק לשעות שירות מיוחדות.
  3. אנשי ה-121 הם אנשים עסוקים עמוסים ולחוצים במטלות היום-יום. לכן תנסו למצוא ביטוח שמאפשר לקבל שירות שעושה הכל עבורך – למשל כדי להתכונן למקרה של תאונה, רצוי לחפש ביטוח שמאפשר שירות ליסינג פרטי, כזה שיציע שיעשה את המטלות המעצבנות עבורך. לדוגמה ייקח את הרכב למוסך במקומך ממקום התאונה, ישאר לבדיקת השמאי במוסך, יעדכן אותך בנוגע לטיפול ויחזיר לך את הרכב בסיום התיקון. שירות כזה מאפשר פחות דאגות ויותר זמן פנוי.
  4. במקרה של תאונה שימו לב שבביטוח יש אפשרות לדווח ולשלוח את תמונות התאונה עוד מהזירה ישירות למוקד השירות באמצעות האפליקציה וכך ולא נדרש לרדוף אחר החברה ע"מ לשלוח את פרטי התאונה.
  5. תמיד תבדקו מה עוד ניתן לקבל חינם מפוליסת הביטוח לטובת המבוטח. למשל תמיד יש כיסויים שחלקם הם חינם ולא תמיד מכירים כמו במקרה של שבר במראות או בשמשות שירותי פינוק לנהג ולרכב, השבה אוטומטית של סכום הביטוח לאחר נזק, שירותי טיפול עו"ד בתביעות צד ג', הגנה משפטית , שבר פנסים ומראות שלא אגב תאונה, קבלת רכב חלופי מסחרי ועוד ועוד.  לא חושב שזה חינם. מבקש אישור מקצוע
  6. הכי חשוב לפני רכישת הפוליסה, תשוו מחירים. חשוב למצוא דרכים נוספות להוזלת הביטוח. כך למשל בGO ביטוח הרכב הדיגיטלי מבית הכשרה חברה לביטוח, לאחר רכישת הפוליסה ניתן לצלם את הרכב מ-4 זוויות לשלוח באמצעות האפליקציה, המוקד יקבל את תמונות מצב הרכב ויחזיר למבוטח 150 שקלים ישירות לכרטיס האשראי.

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

Comments are closed.