חברת ביטוח GO – ביטוח דיגיטלי חכם משתלם ומתקדם

אז הגיע הרגע לחדש את הביטוח. תהליך פשוט שהופך לשרשרת פעולות אינסופית: להתקשר לסוכן, להדפיס, לחתום, לפקסס, להבין את ההבדלים בין הביטוחים השונים, לשלוח מייל או פקס, לוודא שהגיע, שהניירת שלמה ולא חסרה בטעות חתימה. בקיצור, כאב ראש אחד גדול שלא לומר, צורך ביום חופש.

חברת ביטוח גו, מבית "הכשרה חברה לביטוח", אחת מחברות הביטוח והפיננסים הוותיקות בישראל. זיהתה את השינויים בעולם הדיגיטל והצעידה את ענף רכישת הביטוח לרכב אלף שנות אור. זהו הביטוח הדיגיטלי הראשון לרכב. באתר של חברת ביטוח GO, אפשר לרכוש פוליסה חדשה או לחדש ביטוח קיים באמצעות ממשק ידידותי, ללא אותיות קטנות, ללא צורך בסוכן. המהפכה הדיגיטלית בעולם ביטוחי הרכב כאן והיא עומדת לחסוך לכם הרבה כסף וזמן. מעדכנים שם וכתובת ופרטים אישיים ותוך 2 דקות יש ביטוח.

חברת ביטוח GO. מהפכת ביטוח בכף ידך

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

השיטה המסורתית של רכישת ביטוח רכב היא מסורבלת, מייגעת ומתישה אבל זה לא חייב להיות ככה- הטכנולוגיה מתפתחת בצעדי ענק ואפליקציה היא כבר מזמן שם המשחק.

חברת ביטוח GO מאפשרת לך לחדש את ביטוח הרכב בשעה שנוחה לך, מהמקום שנוח לך בדרך סופר ידידותית למשתמש. נכנסים, מזינים פרטים אישיים, מקבלים הצעת מחיר, משלמים ויש ביטוח לרכב. כמה פשוט ככה יעיל. כל המהפך הזה קורה ב2 דקות. 2 דקות ואיכות החיים שלכם עומדת להשתנות.

חברת ביטוח גו נותנת לך 100 ש"ח במתנה ברגע ההזמנה
האפליקציה של חברת ביטוח גו שולחת תזכורות והטבות שונות: 100 ₪ שמועברים לחשבון הבנק לאחר הרשמה לשירות והורדת האפליקציה. פשוט מצלמים את הרכב המבוטח ומקבלים החזר. האפליקציה תשלח הטבה להחלפת מגבים ללא עלות, בדיקת תקינות מזגן, אפילו תתזכר אותנו להכין את הרכב לחורף. כשהרכב מתוחזק היטב, חברת הביטוח יודעת שאתם נוסעים ברכב בטיחותי.
לתהליך הדיגיטלי, מלבד נוחות השימוש יש יתרון נוסף- הוא חוסך כסף: אין צורך להדפיס ניירת, להנפיק אישורים – לכן באופן טבעי גם העלויות לביטוח נמוכות. כאשר החברה מפחיתה בהוצאות – אתה כלקוח נהנה מהמחיר הזול בשוק. בכל שלב ישנו מוקד אנושי לקבלת מענה.

בעולם דיגיטלי, חדשני, רק טבעי שעולם הביטוח ובראשו חברת ביטוח גו, ישתלב ויאפשר לבטח רכב במהירות, יעילות, בעלויות נמוכות, ללא אותיות קטנות ושקיפות מלאה, לייעל את תהליך השירות וליצור חווית שירות טובה.
רכשו מעתה ביטוח באמצעות Bit2go.

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

Leave A Reply

Your email address will not be published.