Go הכשרה – באמצעות Bit2go

GO הכשרה– ביטוח רכב דיגיטלי לחיים קלים ומשתלמים
תמיד לפני חידוש ביטוח יש איזה קול פנימי שאומר לנו אוף… שוב להתחיל עכשיו לדבר עם זה ועם ההוא ולשלוח ולחתום ולרשום… רק המחשבה מעייפת מראש.

תתעוררו ! מהפכת הביטוח הדיגיטלי הגיעה והיא מביאה איתה בשורה ענקית. לא עוד סוכנים, רישומים, פקסים וטלפונים. רק לחיצת כפתור. 2 דקות ויש ביטוח.

ביטוח GO הכשרה, מבית "הכשרה חברה לביטוח", אחת מחברות הביטוח והפיננסים הוותיקות בישראל מקפיצה את כולנו דור ומצעידה את ענף רכישת הביטוח לרכב אלף שנות אור.

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

זהו הביטוח הדיגיטלי הראשון לרכב. באתר חברת ביטוח Go, אפשר לרכוש פוליסה חדשה או לחדש ביטוח קיים באמצעות ממשק ידידותי, ללא אותיות קטנות, ללא צורך בסוכן. המהפכה הדיגיטלית בעולם ביטוחי הרכב כאן והיא עומדת לחסוך לכם הרבה כסף וזמן. מעדכנים שם וכתובת ופרטים אישיים ותוך 2 דקות יש ביטוח GO הכשרה

GO הכשרה. פשוט להפעלה. פשוט משתלם
השיטה המסורתית של ביטוח רכב היא מסורבלת, מייגעת ומתישה אבל זה לא חייב להיות ככה- הטכנולוגיה מתפתחת בצעדי ענק ואפליקציה היא כבר מזמן שם המשחק.
ביטוח GO הכשרה מאפשר לך לחדש את ביטוח הרכב בשעה שנוחה לך, מהמקום שנוח לך בדרך סופר ידידותית למשתמש. נכנסים, מזינים פרטים אישיים, מקבלים הצעת מחיר, משלמים ותוך 2 דקות יש GO הכשרה. פשוט להפעלה ופשוט משתלם. שינוי מקסימלי בזמן מינימלי.

GO הכשרה. מתנה לחיים
לתהליך הדיגיטלי, מלבד נוחות השימוש יש יתרון נוסף- הוא חוסך כסף: אין צורך להדפיס ניירת, להנפיק אישורים – לכן באופן טבעי גם העלויות לביטוח נמוכות. כאשר החברה מפחיתה בהוצאות – אתה כלקוח נהנה מהמחיר הזול בשוק. בכל שלב ישנו מוקד אנושי לקבלת מענה.
בעולם דיגיטלי, חדשני, רק טבעי שעולם הביטוח ישתלב ויאפשר לבטח רכב במהירות, יעילות, בעלויות נמוכות, ללא אותיות קטנות ושקיפות מלאה. תודו שבעומס החיים שלנו זו פשוט מתנה.

ויש לנו עוד מתנה: אפליקציית GO הכשרה שולחת תזכורות והטבות שונות: 150 ₪ שמועברים לחשבון הבנק לאחר הרשמה לשירות והורדת האפליקציה. פשוט מצלמים את הרכב המבוטח ומקבלים החזר. בנוסף אין צורך לרשום ולזכור כל מיני פעולות חשובות, כי האפליקציה זוכרת: האפליקציה תשלח הטבה להחלפת מגבים ללא עלות, בדיקת תקינות מזגן, אפילו תתזכר אותנו להכין את הרכב לחורף.
אז תתחדשו ותיהנו מהזמן הפנוי שנשאר לכם עכשיו…

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

Leave A Reply

Your email address will not be published.