ביטוח מקיף GO – באמצעות Bit2go

ביטוח מקיף GO – הדרך הנוחה והמשתלמת לחידוש הביטוח

אם אתם חיים במציאות של ימינו אתם כבר מזמן חשופים לעולם הדיגיטלי שמאפשר לעשות היום הכל בלחיצת כפתור. עכשיו זה קורה בעולם ביטוחי הרכב. ביטוח מקיף GO, דורש מכם דבר אחד קטן, מסך. כאן נכנסת לתמונה חברה אמינה ומקצועית שתדאג לכל השאר.תשכחו מכל מה שידעתם עד היום על רכישת ביטוח לרכב. בין אם ביטוח חובה ובין אם ביטוח מקיף GO -תתרגלו ליהנות מכל היתרונות הדיגיטליים והביטוחיים בדרך חדשה ומתקדמת – כל הטוב הזה ביישומון אחד. החלטתם על ביטוח מקיף GO? תוך 2 דקות הפוליסה אצלכם בדואר האלקטרוני והראש נקי מדאגות.
מכניסים את פרטי הרכב ועוד מספר פרטים אישיים' מקבלים הצעת ביטוח רכב משתלמת מותאמת לרכב שלך רוכשים ומקבלים ביטוח מקיף GO בדוא"ל כל זאת תוך 2 דקות.

ביטוח מקיף GO. משתלם ובטוח מכל הכיוונים

בבואכם לרכוש את ביטוח מקיף GO תגלו יתרון נוסף- מלבד נוחות השימוש הוא חוסך כסף: אין צורך להדפיס ניירת, להנפיק אישורים – לכן באופן טבעי גם העלויות לביטוח נמוכות. כאשר החברה מפחיתה בהוצאות – אתה כלקוח נהנה מהמחיר הזול בשוק. בכל שלב ישנו מוקד אנושי לקבלת מענה.
עד היום, בשביל לרכוש או לחדש את פוליסת הביטוח לרכב, נאלצתם לעבור תהליך מתיש הכולל יצירת קשר עם סוכן הביטוח או חברת הביטוח, פירוט מאפייני הביטוח והצרכים שלכם, הורדת טפסים, חתימה על מסמכים, שליחת מייל או פקס ולעיתים המעצבן מכל – שכחתם חתימה וכל התהליך שוב מהתחלה. את כל הנטל המיותר הזה גו ביטוח רכב מבית הכשרה חברה לביטוח בע"מ החליטה להוריד לכם מהראש.
לא עוד תהליך מיושן לרכישת ביטוח לרכב או חידוש פוליסה לרכב. מהפכה אמיתית המאפשרת רכישת ביטוח דרך אפליקציית ביטוחים חדשה ביעילות ובמחיר משתלם.

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

ביטוח מקיף GO חדשנות שמשתלמת לך

ביטוח מקיף GO מבית הכשרה חברה לביטוח, הגדולה והוותיקה בתחום הביטוח והפיננסים, מבטיח לכם גב בכל מצב, ותק, הוגנות ואמינות.
אנחנו נדע לספק לכם שירותי ביטוח שמתאימים בדיוק לכם ונלווה אתכם בכל שאלה או בעיה, במקצועיות ובלי לחץ, בסופו של דבר זה הביטוח שלכם. גם אם חלילה עשיתם תאונה אנחנו נהיה פה בשבילכם, נלווה אתכם ונעזור לכם בכל זמן.

ועכשיו לדובדבן – ברגע שתרצה לחדש ביטוח תגלה שאפליקציית ביטוח מקיף GO שולחת תזכורות והטבות שונות: 150 ₪ שמועברים לחשבון הבנק לאחר הרשמה לשירות והורדת האפליקציה. פשוט מצלמים את הרכב המבוטח ומקבלים החזר. האפליקציה תשלח הטבה להחלפת מגבים ללא עלות, בדיקת תקינות מזגן, אפילו תתזכר אותנו להכין את הרכב לחורף. כשהרכב מתוחזק היטב, חברת הביטוח יודעת שאתם נוסעים ברכב בטיחותי.
בכל דרך שתיסע אנחנו איתך. ברוך הבא לביטוח מקיף GO.

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

Leave A Reply

Your email address will not be published.