ביטוח go – רכישה מיידית

ביטוחי חובה ומקיף לרכב תוך 3 דקות

הידעתם שב Bit2GO אתם יכולים לרכוש ביטוחי חובה ומקיף לרכב תוך 3 דקות בממוצע? הידעתם שכבר בעת רכישת go ביטוח דיגיטלי אתם מקבלים החזר כספי של 100 שקלים מתעריפי הביטוח? זה הזמן לדעת יותר על אפליקציית הביטוחים החדשה מבית הכשרה חברה לביטוח בע"מ.

go ביטוח דיגיטלי – ככה עושים ביטוח לרכב בעידן הדיגיטלי

go ביטוח דיגיטלי היא למעשה אפשרות נוספת לרכישת ביטוח go באמצעות אפליקציה מתקדמת וייחודית מסוגה או אתר מותאם המאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם לרכוש ביטוחי חובה ומקיף לרכב (בהתאם לתנאי ההצטרפות). מאחורי ביטוח גו עומדת חברת "הכשרה חברה לביטוח בע"מ" הנחשבת לאחת מחברות הביטוח המובילות ביותר בישראל, כאשר המוצרים הביטוחיים המוצעים לכם באפליקציית ביטוח גו מבוססים על מוצריה הביטוחיים של החברה בתחום ביטוחי הרכב.
לרכישה באמצעות נציג – השאר פרטים

    לרכוש ביטוח לרכב בדיגיטל – פשוט משתלם יותר!

    רכישת go ביטוח דיגיטלי הינה ידידותית ונוחה לכל משתמש והיא מאפשרת לכם ליהנות מתהליך הקמת פוליסות לרכב בזמן הקצר והמהיר ביותר: בממוצע, יידרשו לכם כ-3 דקות להקמת הפוליסה . כבר בעת רכישת הביטוח והצטרפותכם למסלול הדיגיטלי לביטוח הרכב, תוכלו ליהנות מהחזר כספי של 100 שקלים מתעריף הביטוח אותו תרכשו.

    בנוסף, רכישת ביטוח רכב גו במסלול הדיגיטלי, מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות דיגיטליים ויתרונות ביטוחיים לאורך כל תקופת הפוליסה. בהיבט הדיגיטלי ממתינים לכם היתרונות הבאים:

    • אפשרות לעדכון פרטים ישירות באפליקציה או באתר המותאם
    • אפשרות לדיווח בזמן אמת (דרך האפליקציה) על מעורבותכם בתאונת דרכים או בכל אירוע ביטוחי אחר הקשור לפוליסה
    • אפשרות להעלאת מסמכים ונתונים ישירות לשרתי go לטובת המשך טיפול ביטוחי בעניינכם
    • אפשרות לניהול צ'ט עם מוקד התמיכה המקוון
    • אפשרות לחיוג מהיר לנציגי השירות הזמינים עבורכם 24/7

    בהיבט הביטוחי תוכלו ליהנות גם מתעריפי הביטוח המשתלמים ביותר, גם ממעטפת ביטוחית מורחבת המותאמת עבורכם באופן פרטני וגם מהגב הביטוחי של חברת הכשרה חברה לביטוח בע"מ העומדת מאחורי המסלול הדיגיטלי לרכישת ביטוח הכשרה go לרכב.

    רכישה מיידית מכל מקום ובכל רגע נתון!

    את מוצרי הביטוח השונים באתר  Bit2GO המעמיד לרשותכם תוכלו לרכוש באופן מיידי מכל מקום ובכל רגע נתון וכל זאת מבלי "להתקשקש" טלפונית עם נציגימכירות. הליך הקמת תפוליסה go מתבצע במספר שלבים פשוטים במסגרתם תדרשו להזין מספר פרטים אשר בחלקם יוכלו להוזיל עבורכם את עלויות הביטוח. לאחר תהליך הקמת הפוליסה, תוכלו להדפיס את הפוליסה ותתאפשר לכם גישה חופשית למוקדי התמיכה והשירות דרך האפליקציה.

    הגב הביטוחי המוענק לכם על ידי חברת "הכשרה חברה לביטוח בע"מ" בשילוב היתרונות הדיגיטליים המלווים אתכם לאורך כל תקופת הפוליסה, הופכים את מוצרי הביטוח של גו למוצרי הביטוח המשתלמים והטובים ביותר בענף ביטוחי הרכב.
    הצטרפו לשירות באמצעות Bit2GO וגם אתם תוכלו לחסוך בעלויות הביטוח לרכב כבר מהרגע הראשון.