שלוש ארבע ו…GO!

עבור נהגים צעירים, ביטוח לרכב יכול להיות דבר מסובך, מעיק ויותר מהכל – יקר. לא תמיד זה הוגן, אבל יש לזה יש פתרון. מוכנים? Let's GO:

נהג צעיר? נהגת צעירה? מהיום אתם יכולים להיות עצמאיים לגמרי ולרכוש בעצמכם את ביטוח GO  בתוך כמה דקות קצרות. 

כולנו מכירים את זה כי כולנו היינו שם: מקבלים רישיון, הופכים להיות נהגים חדשים וזהירים, אך עדיין, כאמור, ללא וותק מספיק על הכביש. יחד עם הוצאת הרישיון, מתווספות הוצאות הביטוח שלמרבה הצער אינן תואמות בדרך כלל את הצורך ואת המציאות בשטח של נהגים צעירים. 

במיוחד בשביל זה הומצא ביטוח GO – הביטוח היחיד שמבין אתכם, דואג לכם ומותאם בדיוק לצרכים הספציפיים שלכם. הרי בינינו, מי מאיתנו כשהיה נהג צעיר היה צריך את תנאי הביטוח הדרקוניים של נהגים ותיקים? רק עליתם על הכביש, הכל חדש ואתם גם לא נוהגים כל כך הרבה… אז למה לשלם כל כך הרבה?

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

בדיוק על הצורך הזה ביטוח GO עונה: תשלום מותאם לקהל היעד, ובנוסף – קל, זמין, מהיר ונוח. אז אם אתם נהגים צעירים בטווח הגילאים 24-17 תוכלו לרכוש את ביטוח GO בצורה עצמאית וזריזה: נכנסים לאתר, ממלאים את מספר הרכב ואת פרטיכם האישיים, עוברים כמה שלבים קצרים ופשוטים ומקבלים מיד הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתלמת למייל. מה יותר נוח ופשוט מזה? מהרגע שהופקה הפוליסה אתם יכולים לראות את עצמכם כמבוטחים רשמית, לעלות על הכביש ולנסוע להנאתכם.

במידה והדרך הדיגיטלית פחות מדברת אליכם, גם זה בסדר: תוכלו להיעזר בנציגים אנושיים שישמחו לעזור לכם בכל תהליך רכישת הפוליסה.

השירות הנוח והיעיל של ביטוח GO זמין גם אצל סוכני הביטוח ובעתיד הקרוב אף מתוכננת אפליקציה למכשירים הניידים, בה תוכלו לשלוט על הפוליסה שלכם מכל מקום ובכל שעה – למען נוחות מקסימלית.

אלפי נהגים צעירים כבר הצטרפו, מה איתכם? אל תהססו – נסו ותיווכחו!

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

Leave A Reply

Your email address will not be published.