go דירה – ועכשיו טוב יותר לסוכני הביטוח

פוליסת ביטוח דירה ב-50 שניות: 'הכשרה חברה לביטוח' משיקה מערכת הפקה לביטוח הדירה עבור הסוכנים

לאחר שבישרה את תחילת העידן הדיגיטלי בתחום פוליסות הביטוח עם השקת go רכב, הפלטפורמה הדיגיטלית החדשנית לרכישת ביטוח רכב כולל חיתום אונליין, ממשיכה 'הכשרה חברה לביטוח' את המהפכה, אותה מוביל המנכ"ל שמעון מירון, ומשדרגת את מערכת go ביטוח לדירה עבור הסוכנים – דרך חדשה להפקת הפוליסות של go דירה. המערכת החדשה מאפשרת לסוכני הכשרה להפיק פוליסת ביטוח דירה למבנה ולתכולה בתוך 50 שניות, משתלמת יותר, עם מגוון כיסויים, והכי חשוב – הסוכן יקבל על כך עמלה מלאה!

חשוב לציין כי גם במקרה של קולקטיבים ניתן להקל על סוכן הביטוח ולשלוח לינק באמצעות המערכת ומקבל הלינק יוכל להפיק את הפוליסה בעצמו בדיוק באותו אופן.

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה, הציב את פיתוח תחום הדיגיטל בליבת העשייה והפיתוח של "הכשרה חברה לביטוח" לאור סקרי שביעות רצון המבוצעים באופן שוטף. הסקרים מראים בבירור שהציבור אינו מרוצה מכל הקשור בהתנהלות ביטוחי הדירה ובתהליך הפקתם המסורבל וכי הציבור מעוניין בתהליך מהיר ושקוף המאפשר שליטה ובקרה אונליין.

כעת, מרחיבה הכשרה חברה לביטוח, עבור סוכני החברה את מותג go באמצעות פוליסת הדירה המשודרגת ומאפשרת לסוכני החברה להפיק פוליסת ביטוח מלאה כולל מבנה ותכולה כאמור, למגוון תיאורי הדירה (בית פרטי, קרקע, פנטהאוז וכו'), בעשרה שלבים בלבד, שבסופם מקבל הלקוח הצעת מחיר לתשלום מידי כולל חיתום אונליין, כל זאת בפחות מדקה! התנאים החדשים של הפוליסה יכללו הצעת מחיר של עד 4 מיליון עבור ביטוח מבנה, ועד חצי מיליון עבור ביטוח תכולה. עבור סוכני הביטוח מדובר בכלי משמעותי להגדלת תיק לקוחותיהם בתחום הדירות. המערכת תאפשר לבצע מכירה פשוטה ונוחה הן עבור הסוכנים בשליחת לינק, והן עבור הלקוחות שיוכלו כעת להפיק לעצמם פוליסת ביטוח רחבה יותר באופן פשוט ומהיר.

go דירה עבור סוכני הביטוח יהיה פתוח להפקה לפוליסות חדשות החל מתאריך 2.9.2020.

ענף 14, ענף הדירות הישן, יחסם להפקת פוליסות חדשות החל מאותו המועד, אך יישאר פתוח לחידושים, עדכונים ושינויים עבור פוליסות קיימות.

פוליסת go דירה כוללת בתוכה גם מספר חידושים בלעדיים להכשרה חברה לביטוח: כיסוי חינם לעסקים ביתיים עד לסוף שנת 2020 וביטוח נזק תאונתי משימוש באופניים וקורקינטים חשמליים. מדובר בכיסוי אטרקטיבי במיוחד לאור עלותו הנמוכה והיקפו הרחב, המיועד בין היתר, עבור כל בני הבית וכל האופניים החשמליים שבבעלות בני המשפחה המתגוררים בדירה.

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

חידוש נוסף הוא המערך לטיפול בנזקי מים וצנרת שמופעל בתוך חברת הכשרה, ולא ע"י קבלן חיצוני כפי שנהוג בחברות הביטוח האחרות. המערך מפעיל מוקד מאויש 24/7 עם מוקדנים מקצועיים המועסקים ישירות ע"י הכשרה ואחראי אישית לטיפול בנזילות המבוטחים. המוקד מתחייב על זמן תגובה מהיר, על פי תיעדוף האירוע והנזק, כשהמסגרת היא עד 24 שעות לתחילת הטיפול. צוות המערך ילווה את הלקוח משלב פתיחת הקריאה, פתיחת תיק התביעה ועד סוף הטיפול בנזק – החזרת המצב לקדמותו. המוקד מקבל ביקורות נלהבות ותשבחות מהלקוחות.

ועוד חידוש – ביטוח לחיות מחמד, שמקנה ביטוח בגין מוות ממקרה של תאונה, למשל במקרה של דריסה בכביש וכדומה.

סכום ביטוח נוסף

כיסוי נוסף שקיים בהכשרה באופן בלעדי הוא כיסוי סכום ביטוח נוסף לביטוחי הדירה. סכום ביטוח נוסף החדש של הכשרה מיועד למי שמתגורר בדירה בבית משותף כאשר יש 60% נזק ולא רק 70% כפי שמקובל בענף, ובנוסף הכיסוי ניתן לא רק במקרה של נזק כתוצאה מרעידת אדמה, אלא ממגוון גורמים אחרים כמו נזק אש, נזק מאירועי טרור ונזקים נוספים המנויים בתנאי הפוליסה. כזכור, כיום בהתאם לפוליסה התקנית החדשה לביטוח דירה ותכולתה ישנה אפשרות למבוטח לרכוש תוספת פיצוי של 100% משווי המבנה, באירוע של רעידת אדמה בלבד. הפיצוי מותנה בכך ששיעור הנזק הינו 70% ומעלה מערך המבנה או שהוצא צו הריסה למבנה.

 

לדברי ערן אופיר, משנה למנכ"ל ראש החטיבה לביטוח כללי: "ייחודיות המוצר ביטוח דירה נוסף של הכשרה באה לידי ביטוי במתן האפשרות למבוטח לבחור אם הוא מעוניין לרכוש כיסוי נוסף אשר יחול החל מ-60% נזק ועל מגוון מקרים נוספים. זאת בשונה מהמקובל בענף כיסוי, המקנה בד"כ החל מ-70% נזק ורק כתוצאה מרעידת אדמה. המוצר והכיסוי הייחודי נבנה בהתאם לדרישות שוק ומתוך מחשבה על המבוטח שלעיתים נותר ללא מענה במקרים של נזק לדירתו וללא אפשרות לחזרה לשגרה ולהקים את ביתו לאחר קרות הנזק בהקדם האפשרי. סכום ביטוח נוסף של הכשרה נותן מענה על צרכים אלה בדיוק".

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "אנו ממשיכים להשקיע ולפתח את תחום החדשנות והדיגיטציה, הן עבור הלקוחות והן כדי לחזק את סוכני הכשרה באמצעות פיתוח כלים דיגיטליים מתקדמים, אשר יהפכו את החברה למובילה בשוק. פוליסה ייחודית ומתקדמת זו, המצטרפת להקמת מערך הטיפול בנזקי מים הייחודי לחברה, הופכת את הכשרה לחברה המציעה את פוליסת ביטוח הדירה הטובה ביותר בענף הביטוח!".

*בכפוף לתנאי הפוליסה ולהנחיות החיתום של החברה.

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

Comments are closed.