GO ביטוח דיגיטלי

Go ביטוח דיגיטלי מבית הכשרה חברה לביטוח בע"מ – פלטפורמת ביטוחי רכב והדירה היחידה בהליך דיגיטלי מלא .

השקה

המהלך הושק בפברואר  2018 בפריסת 360° ובמרכזה הצגנו את go כביטוח דיגיטלי לרכב שנותן פחות, לצד שורת המיצוב "פחות יקר. פחות זמן. פחות כאב ראש" שלמעשה מגיעה כתשובה לכל הלקוחות אשר לא רוצים להסתבך בתפעול מסורבל ובמחירים יקרים

במהלך מרץ 2019 הושק גם GO דירה – הליך דיגיטלי מלא לביטוח דירות בבתים משותפים

GO רכב – פוליסת ביטוח דיגיטלי לרכב פרטי שנותנת כיום שנותנת מענה דגיטלי מלא: מאפשרת גם קבלת הצעת ביטוח ב- 58 שניות והפקה מלאה של פוליסת הביטוח וקבלתה לדוא"ל בתוך 2 דקות; וגם מענה דיגיטלי בשוטף ובמקרה של אירוע ביטוחי: בשירות לקוחות ובתביעות, כולל טיפול בתביעה ב- 360 מעלות שירות פרמיום (החל מרגע הפניה ועד לקבלת הרכב אחרי תיקון וסגירת התביעה). השירות מותאם למכשירים ניידים חכמים ולמחשב.

58 שניות עד לקבלת הצעה ראשונה לביטוח, 2 דקות סה"כ עד קבלת הפוליסה לדוא"ל, 360 מעלות שירות פרימיום, 100% דיגיטלי – ויש ביטוח רכב מכל מקום ובכל זמן אשר מאפשר חבילת שירותי פרימיום אשר לא נראתה כמוה בישראל.

השירות GO  רכב  לואו קוסט במחיר  ושירות פרימיום V.I.P. .  הלכה למעשה מדובר בשינוי תפיסת עולם שירותית-צרכנית: במקרה של אירוע ביטוחי, הלקוח מקבל שירות מלא ומקיף בכל שלב ושלב, מבלי להגיע בעצמו למוסך או לדבר עם שמאי. בנוסף, הלקוח יכול להתעדכן on-line לגבי שלבי הטיפול במקרה הביטוח. כך לדוגמא, במקרה של תאונה (או בכל מקרה אחר: רכב תקול, רכב תקוע וכדומה), הלקוח מדווח למוקד או (בהמשך) באפליקציה על האירוע הביטוחי והמוקד דואג לכל הסידורים הנדרשים – הזמנת גרר, מתן רכב חליפי, העברת הרכב למוסך, והלקוח מקבל כל העת עדכונים בזמן אמת על התהליך כולו (החל מגרירת הרכב, קבלתו למוסך, בדיקתו ע"י שמאי, טיפול בתקלה ועד לקבלת הרכב חזרה נקי ומתוקן) תוך שהוא ממשיך בשגרת חייו.

ללקוחות תהיה האפשרות לדיווח תאונות בזמן אמת, ללא בירוקרטיה וסחבת: לדוגמא, במקרה של תאונה, הנהג מצלם את הרכב ומעלה את התמונות לאפליקציה, והמוקד כבר יעניק עבורו שירות VIP (סידורי גרר/רכב חלופי, שירות שמאי, טיפול במוסך וכיוצ"ב)והרכב מועבר לרשימת מוסכיGO" " שמעניקים שירות VIP בלתי מתפשר.  ביטוח דיגיטלי לרכב, מבית "הכשרה חברה לביטוח", הוא מוצר חדשני, המותאם באופן מושלם למאה ה-21 ולאורח החיים המהיר והאינטנסיבי של כולנו. בעזרתו, תהליך רכישת הפוליסה מתבצע באופן דיגיטלי מלא. פשוט, מהיר וקל כולל חידוש פוליסה אוטומטית והוספת כיסויים .

GO מייצר מהפכה אמיתית בענף הביטוח והינו מותג הדיגיטלי היחיד בארץ שפועל בפלטפורמה דיגיטלית מלאה בלעדי להכשרה חברה לביטוח.

ייחודיות וחדשנות

GO ביטוח דיגיטלי לרכב הוא פיתוח חדשני, שחוסך לנעזרים בו זמן, כאב ראש, וגם כסף., רכישת פוליסה ב-GO משתלמת וזולה יותר – עסקים בעולם הדיגיטלי חוסכים בעלויות, ואת החיסכון הזה החליטו ב"הכשרה" לגלגל ישירות אל הצרכנים.

GO ביטוח דיגיטלי לרכב הוא מוצר נוח פשוט וקל: נכנסים לאתר, מזינים פרטיים אישיים, מקבלים הצעת מחיר תוך 58 שניות בלבד  . להמשך הפקת הפוליסה  ממשיכים במילוי מספר פרמטרים בממשק נוח מתקדם נגיש והכי פשוט שיש כיום מבין כל אתרי ביטוחי הרכב .ותוך 2 דקות סיימנו את הכל

אחרי רכישת הביטוח מורידים לנייד את האפליקציה, שבאמצעותה ניתן לדווח על תאונות בזמן אמת. לשנות פרטי מבוטח, להוסיף מבוטח, לעשות שיעבוד לרכב ועוד.

זאת ועוד: בחברות הביטוח יש לא מעט גורמים, שמחפשים "לערפל" את העסק. אותיות קטנות, התחכמויות, סעיפים לא ברורים. את כל אלה לא תמצאו ב-GO ביטוח דיגיטלי. לרכב  אין אותיות קטנות, אין הסתרות, אין סעיפים לא ברורים. לעומת זאת, יש שקיפות מלאה ותהליך ברור ופשוט, שכתוב בגובה העיניים. כך, קל מאוד להבין על מה משלמים ואיזה שירותים מקבלים, ולא מוציאים כסף מיותר על סעיפים בלתי נחוצים. הנה לכם דוגמה ליחסי אמון והגינות בין הלקוח לחברת הביטוח שלו.

באפליקציית GO יש פיצ'ר, שלא קיים בחברות ביטוח אחרות, המקנה הטבה נוספת לרוכשי הביטוח: מצלמים את הרכב מ4 זוויות, ומקבלים החזר של 150 שקל מעלות הביטוח.! לכרטיס האשראי איתו הצטרפתם לביטוח GO

שירות

בgo ביטוח הרכב נושא השירות מקבל בולטות- שירות מלא שחוסך זמן וטרטורים מהמבוטחים- במקרה בו הרכב מעורב באירוע ביטוחי, באמצעות האפליקציה או המוקד מתפעלים את המקרה הביטוחי. במידה והלקוח היה מעורב בתאונת דרכים והרכב תקול , מדווחים על תאונה, יגיע נהג  מגיע למקום התאונה, יביא  עימו רכב חלופי, יקח את הרכב של הלקוח  לטיפול, ואחרי התיקון גם מחזיר לכם את האוטו הביתה. חשוב לזכור: נציג מוקד שירות עומד לרשות המבוטחים כל העת, 24 שעות ביממה, למי שרוצה בכל זאת לקבל מענה אנושי, או לברר נקודה שאינה ברורה.

פרודוקטיביות המוצר והחיסכון הכספי ש-go מאפשר, מוכיחים בבירור כי מדובר במוצר ביטוח הדיגיטל המלא היחיד והטוב ביותר כיום בענף הביטוח!

 השפעה ענפית

אין ספק  שgo   מהווה את הביטוח הדיגיטלי לרכב הכי טוב שיש בענף. לא רק מבחינת הכיסויים אלא מבחינת חזון השירות המקיף והשלם שמאפשר לסוכני הביטוח לתת מענה הולם ללקוחותיהם ולהרחיבה את קהל לקוחותיהם. לקהל שאינו מחפש אותיות קטנות, שמחפש פשטות, מוצר פרימיום במחיר הכי משתלם ובשירות הכי טוב שאפשר לקבל.  ובחדשנות בכל פרמטר.

 סוכני הביטוח

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

GO ביצע טרנספורמציה עצומה לסוכני הביטוח אשר עובדים עם החברה ונתן להם את האפשרות  להגדיל את קהל לקוחותיהם, להגיע לקהל נרחב של לקוחות שלא היו ברשותם לפני כן , וכתוצאה מכך להגדיל את הכנסותיהם . וכן ייעול במבנה התפעול וצמצום שעות כ"א מהסיבה שהפקת הפוליסה וכל התפעול בהמשך במקרה של אירוע ביטוחי נעשה באופן דיגיטלי מלא בתמיכת אנשי הכשרה  וללא התערבותו של הסוכן.

חשוב לציין וכל זה כולל עמלת סוכן שמשולמת .

סוכני הביטוח שבתחילה הסתייגו מהמהלך, הבינו כי העולם הדיגיטלי החדש מקל עליהם את עבודת התפעול ופותח בפניהם פלחי אוכלוסייה חדש שלא רוצה לעבוד עם מתווך אלה ישירות מול החברה. ובאמצעות הgo  יכול לעשות זאת

כיום יש מאות סוכני ביטוח שכבר עובדים עם GO ויש עוד סוכני ביטוח שמבקשים להצטרף לעבוד עם הכשרה בעקבות הgo.

החל מהשקתו הצליח go לשנות את חוקי המשחק עם ביטוח דיגיטלי לרכב, ובכך למעשה הפך לחלוץ בתחום הביטוחים הדיגיטליים. אחריו הוקמו תתי מותגי חברות ביטוח לביטוח רכב דיגיטליים

פרודוקטיביות המוצר והחיסכון הכספי ש-go מאפשר, מוכיחים בבירור כי מדובר במוצר ביטוח הדיגיטל המלא היחיד והטוב ביותר כיום בענף הביטוח!

הכשרה חברה לביטוח, חברת ביטוח מסורתית עשתה השנה מהפכה של ממש והשיקה את GO ביטוח דיגיטלי לרכב פלטפורמה חדשנית דיגיטלית מתקדמת המותאמת למובייל

GO ביטוח דירה

GO דירה – בדיוק כמו ברכב אותו דבר גם לדירה

הליך פשוט ומהיר תוך 12 מסכים ופחות מדקה ניתן לקבל הצעת מחיר לביטוח הדירה

קל נגיש דיגיטלי מלא

בלי אותיות קטנות ובלי כאבי ראש

בוחרים את הכיסוי הרצוי וי ביטוח לדירה ולתכולה.

כיסויים ייחודיים – רק בgo          ביטוח דיגיטלי לדירה ישנם כיסויים רלוונטים, חשובים ובמחיר מוזל

  1. כיסוי ללא עלות – לבעלי חיים הגרים בבית במקרה של מוות
  2. כיסוי לקורקינטים ואופניים חשמליים מנזק תאונתי (עלות נפרדת)
  3. מוקד נזקי מים – מוקד שמתופעל בהכשרה ולאע"י מוקד חיצוני. משלב התביעה ועד סגירת התיק כולל החזרת המצב לקדמותו .

פיתוחים נוספים

בעתיד  צפויים פיתוחים נוספים במוצר :

גו גלובל

גו ביזנס

ועוד

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

Comments are closed.