"רק בזכותכם קיבלתי את מלוא ההחזר מחברות התעופה. השירות היה מצוין, תודה רבה."
לאו"רציתי להגיד תודה רבה על הטיפול המהיר והטוב בתביעה שלנו, במיוחד בזמנים קשים אלו. מעריכים מאוד ונמשיך לסמוך עליכם בנסיעות העתידיות."
אושרית שמולמן"תודה לך על הכל, הסבלנות משתלמת, העבירו את כל הכסף ואפשר לסגור את התביעה. חייבת לציין לטובה את הסבלנות והמסירות."
טליה"רכשתי דקה לפני שיצאנו לחופשה, ובסוף נאלצנו לבטל. קיבלנו את רוב הכסף בחזרה בלי כאב ראש."
לקוח/ה"הכי פשוט שיש. ממלאים כמה שדות ויש ביטוח. ממליצה בחום לכל מי שמזמין טיסה מראש."
לקוחה"שירות אנושי ומקצועי. ליוו אותנו בכל שלב עד שקיבלנו את ההחזר."
לקוח/ה