ליהנות משני העולמות

חברת הביטוח הדיגיטלית go מבית הכשרה חברה לביטוח היה הראשון להציג ביטוח דיגיטלי ומוקד שירות טלפוני מסביב לשעון

מודל מנצח: go , חלוצת הביטוח הדיגיטלי בישראל, מציגה מהפכה בתחום השירות – לקוחות השירות של go ייהנו לא רק מקבלת הצעה בפחות משתי דקות, אלא גם ממענה אנושי מסביב לשעון, בנוסף לפלטפורמת השירות החכמה, הדיגיטלית והמקוונת

ביטוח ישיר הציג לאחרונה מוקד טלפוני 24/7 ואמר שהוא הבלעדי בשוק בדקנו ומצאנו כי יש עוד ביטוח שבציג כבר לפני שנה וחצי מוקד שירות 24/7 מ

, מוקד השירות של go מציע חוויית שירות פרימיום שלא נראתה כמותה בישראל: מהירה, שירותית, ובשקיפות מרבית. השירות ניתן בשיטת ליסינג מלאה, כך שבמקרה שלמבוטח יידרשו שירותי רכב או רכב חילופי בשל תאונה או תקלה, יגיע עד אליו נהג שייקח את הרכב לטיפול ויספק למבוטח מפתח חליפי לרכב חלופי, מבלי שזה ייאלץ להגיע בעצמו למוסך או לדבר עם שמאי.

בנוסף, הלקוח יכול להתעדכן on-line לגבי שלבי הטיפול במקרה הביטוח. כך לדוגמה, במקרה של תאונה (או בכל מקרה אחר, כגון רכב תקול, רכב תקוע וכדומה), הלקוח ידווח למוקד או (בהמשך באפליקציה) על האירוע הביטוחי והמוקד ידאג לכל הסידורים הנדרשים. נציגי השירות של החברה עברו הדרכה מיוחדת כדי שהם יוכלו לתת שירות שיהיה ידידותי, בדומה לחבר מלווה.

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

לסיכום, השירות מציג מספר כלים שישנו מקצה לקצה את עולם הביטוח הדיגיטלי בישראל:

  • דיווח על תאונות בזמן אמת, ללא בירוקרטיה וסחבת: לדוגמה, במקרה של תאונה, הנהג יצלם את הרכב ויעלה את התמונות לאפליקציה, והמוקד כבר יעניק לו שירות VIP (סידורי גרר, רכב חלופי, שירות שמאי, טיפול במוסך ועוד). הרכב יועבר לטיפול
  • באחד מהמוסכים המורשים שעובדים עםgo" " ומעניקים שירות VIP בלתי מתפשר.
  • פוליסה שקופה והוגנת: בכל מקרה ובעת צרה אנחנו שם בשבילך.

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח : " go ייצר מהפכה אמיתית בענף הביטוח והיה הראשון שהשיק ביטוח דיגיטלי עם שירות וטיפול 360 מקיף  במקרה של אירוע ביטוחי ומענה אנושי 24/7 בכל יום בשנה. הלכה למעשה מדובר בשינוי תפיסת עולם שירותית-צרכנית: במקרה של אירוע ביטוחי, הלקוח מקבל שירות מלא ומקיף בכל שלב ושלב, מבלי להגיע בעצמו למוסך או לדבר עם שמאי. בנוסף, הלקוח יכול להתעדכן on-line לגבי שלבי הטיפול במקרה הביטוח. כך לדוגמא, במקרה של תאונה (או בכל מקרה אחר: רכב תקול, רכב תקוע וכדומה), הלקוח מדווח למוקד או באפליקציה על האירוע הביטוחי והמוקד דואג במקום הלקוח לכל הסידורים הנדרשים – הזמנת גרר, מתן רכב חליפי, העברת הרכב למוסך, והלקוח מקבל כל העת עדכונים בזמן אמת על התהליך כולו (החל מגרירת הרכב, קבלתו למוסך, בדיקתו ע"י שמאי, טיפול בתקלה ועד לקבלת הרכב חזרה נקי ומתוקן) תוך שהוא ממשיך בשגרת חייו.

הלקוח בעידן החדש  מחפש מעבר רק למחיר. הוא מחפש נוחות וקלות ופחות כאבי ראש בעת אירוןע תאונתי . חברות הביטוח מבינות כבר הרבה זמן ששירות הוא הגורם המכריע בבחירת חברת ביטוח. אני שמח כי בgo יש גם מחיר משתלם , תוך שירות 360 מקיף שלוקח את השירות צעד אחד קדימה.

מתעניינים בביטוח רכב GO?

הקליקו ותוך 2 דקות הפוליסה אצלכם במייל!

Leave A Reply

Your email address will not be published.